götümü ilk kez

Merhaba ismim Hakan. Sizlere daha önce bu sitede karım, dayı oğlu ve onun karısıyla yaşadığım hikayemi yazmıştım. Anlaşılan başka hikayelerde daha çok birlikte olacağız.Önceki hikayemde Rafet`in ilk erkeğim olmadığını söylemişdim şimdi size ilk erkeğimi yani götümün ilk sikilişinin hikayesini yazacağım.Gençliğimde birçok kereler arkama çeşitli maddeler sokarak ya da parmaklayarak sikilme arzusunun nasıl bir şey olduğunu denemişimdir. Fakat hiç cesaret edip bir erkekle uzun süre beraber olamadım . İlk deneyimimi lise yıllarında yaşadım. Okul yaz tatiline girince bir kaç arkadaşla    kamp yapma kararı aldık. Kamp yapacağımız yere vardığımızda hemen çadır aramaya başladık. Nihayet öğleye doğru istediğimize ulaştık 8 arkadaş ikişer kişilik dört çadır kiraladık ve çadırları kurduk akşama kadar denize girdikten sonra yiyecek birşeyler almak ve eğlenmek için biraz dolaştık. Gece saat 2 gibi yattık. Ben kankardeşim ismet ile kalıyordum sıcaktan uyuyamamıştım. Yattıktan yarım saat kadar sonra arkamda bir elin beni okşadığını hissettim. İsmet kızlara pek açılamayan içine kapanık birisi .    idi.Anlaşılan bir kız arkadaşı olmadığı için sevişme duygusunu bende tatmak    istiyordu. Bende uzun süredir merak ettiğim sikilme duygusunu tatmak istiyordum bu sebeple uyuyor numarası yaparak İsmet`e rahat hareket etme imkanı verdim. İsmet hareketsiz kalışımdan yararlanarak elini pijamamdan içeri soktuğu anda kalktım. İsmet bir anda şaşırdı ve korkuyla bir şeyler söylemeye .    özür dilemeye başladı. Ona bunun aramızda kalması koşulu ile karşılıklı olarak bunu yapabileceğimi söylediğimde çoktan sevinerek soyunmaya başlamıştı bile. İkimizde soyunduktan sonra ismetin sikini yalamaya başladım anlatılmaz bir duyguydu bir erkek başka bir erkeğin sikini yalıyordu. Ben yalamayı hızlandırdıkça İsmet`te    başımı ve götümü okşamaya beni parmaklamaya başladı. Bir süre sonra .    ona arkamı dönerek domaldım. götümü yalamaya ve parmaklamaya başlamıştı. Bu heyecanla karışık zevk duygusu sikilme arzumu ateşliyordu. İsmete artık erkeğim olması beni yarrağa doyurması için yalvarıyordum. Nihayet sikini göt deliğime dayadığında içime bir ürperti doldu heyecanla beklerken yavaşça bastırarak yarrağının başını götüme soktuktan sonra ilerlemeye başladı. Sonuna dayandığında artık dayanamıyordum…Bana .    saatlerce o güzel yarrağını sokmasını istiyordum içimde gidip geldikçe o da bende zevkten çıldırı yorduk. İnanılmaz bir hızla götümü sikiyordu.    Sonunda sımsıcak menileri değdiği yeri yakarak götümün derinliklerine boşaldığında yaşadığım zevki anlatmam imkansız. İsmet içimden çıktı bir süre dinlendikten sonra bende İsmet`i siktim. Bu ikili ilişkimiz kamp sonuna kadar ve .    kamptan sonrada devam etti hatta evlendikten sonra bile birlikte oluyoruz.    Bunu karıma açtığımda bir an şaşırdı fakat…O da sikilmenin ne zevkli bir şey olduğunu bildiği için anlayışla karşıladı. Zaten karımla aramızda seks de sınır yok . Bu sınırsız yaşamımızı sizlere anlatmaya devam edeceğim.Gönderen: fuck me, fuck you