kiracımız ahmet abi

Merhabalar ben istanbul`dan murat…Pasif ağırlıklıyım ama a+p de olabiliyorum.daha önce anal ilişkim hiç olmamıştı ama oral yapmıştım. ile yaşadığımız bir anımızı sizlerle paylaşmak…

Posted On

kocasinin gozu onunde

Kocasının gözü önünde merhaba arkadaşlar ismim gökhan 27 yaşındayım iri yapılı ve yakışıklı biriryimdir herneyse size hikayemi anlatayım?Ben ticaretle uğraşan bir beyim bekarım….

Posted On

boş ofiste sikildim

Herkese selamlar, ben istanbuldan tarık. 23 yasındayım, 174 boyunda 70 kilo, dolgun götlü bir pasifim. Kendimi bildim bileli büyük aletlerin hastasıyım. Zaten başıma…

Posted On

eşim için özel sikici

merhabalar. sizlere başımdan gecen gerçek bir olayı anlatmak ve yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.adnım caner 28 yaşındayım.eşim yeşim ise 27 yaşında.severek evlenmiştik. sonraları kendisinde…

Posted On

annemle pencerede

merhaba hikaye severler her şey bu hikayeleri okumakla başlamıyormu neysekı hemen konuya gırıcem bu aklımda hiç olmayan o anda gerçekleşen bir olaydı saat…

Posted On

çifte baldız banyoda seks

Çifte Baldız Banyoda Seks Selam hikayeciler bu anlatacağım olay geçen yaz geçti başımdan iki senedir evliyim iki tane de bekar afet baldızlarım var…

Posted On

fransa

Bir süre fransada kaldım.yiğenimle disoya gittik.oldukça hş diskoları var.viskii.içiyorduk.yiğenim-şu bayan sana çok bakıyo dedi-.döndüm baktım gülümsedi.ama yanında biri vardı.kocası var dedim.sorun değil dedi…

Posted On

karıma jest

Anlatacağım hikaye tamamen gerçek karımın ne arzusu varsa yerıne getırmek benım için en büyük mutluluk karım değişikliklerı seven bırı harıkada    bir vucudu…

Posted On

Güzel Bir Pazar Günü

Dört yıllık dul bir bayanım. İşyerimde patronumun arkadaşıyla birlikte olduktan sonra kadınlığımı hatırladım. Gençliğim ve güzelliğim gidiyordu, günümü gün etmeye karar verdim. Annem…

Posted On

Annem Enişteme Nasıl Verdi

ankara bayan escort cebeci escort demetevler escort eryaman escort etlik escort etimesgut escort dikmen escort çukurambar escort çayyolu escort Herkese Merhaba arkadaşlar yada…

Posted On